CampusInnovations Sekretariatet
Sekretariatet er foreningens vigtige daglige driftscenter. Her skabes organisations infrastrukturen i praksis, her realisers de visioner og
konkrete processer og projekter som besluttes prioriteret af vores (halv) årlige repræsentantskabsmøde(r) samt årets æreværdigeorganisations bestyrelse. Udover det til en hver tid siddende formandsskab, der udgør sekretariatets ansættende, og opsigelses kompetence havende ledelse, tilstræbes følgende frivillige, såvel som (når muligt) lejlighedsvistbelønnede stillinger udfyldt af kompetente talenter:
Organisations Sekretær,
Fundraising koordinator,
Sponsor & investor kontakt,
Kasser & budget ansvarlig,
Pr & Kommunikations ansvarlig,
Medlems service & HR udviklings konsulent,
Kursus & Event koordinator,
Produkt og Design udvikler
Forplejning & indkøbs specialist.
P.t. Udgøres sekretariatet af Campus Innovation Danmarks grundlægger:
Lars Konradsen – og en af foreningens medstiftere: Christian Mygind Sørensen. – Sammen med følgende ny indvalgte bestyrelses medlemmer:
Ihsan Miran: Serverdrift, Opensource CMS systemer, og infrastruktur udvikling
X: Virtuelle fundamenter, og ny udvikling af hjemmsider og admin. systemer
Desuden samarbejder sekretariatet med medlemmer af; www.campusweb.DK i CampusMedier.dk foreningen – med IT udfordringerne, for Campus innovation Danmark – og vores aktive innovative medlemmer.
- Vi ser med glæde på ansøgninger , om deltagelse fra dig der har webmaster, fundraiser & event koordinator talenter, økonomiske og administrative kompetencer ell lign…
Kontakt: Larsinnovation.DK Frivillig Innovations chef mv. direkte på :
# 2286 4312
Eller: Mail: post@campusinnovation.dk